Завод за производство на презервативи. Собственият бизнес е лесен!

Печеливша бизнес идея: Производство на презервативи

Латекс. Какво представлява и как се използва при производството на презервативи

Естествен латекс - това е основата за производството на 99% от всички презервативи, произведени днес. Латексът се получава чрез обработка на сок от растение от семейство каучукови. Разбира се, презервативите не са 100% латекс, а само 92%. Останалото са специални примеси и добавки. По правило съставът включва стабилизатори и вулканизатори. Те правят презервативите и другите продукти от латекс здрави и едновременно еластични.

Експертите отдавна се опитват да измислят нещо по-евтино и по-ефективно по отношение на защитата. Все по-често презервативите включват всякакви полимерни съединения, обикновено изкуствено създадени. За съжаление такива артикули се произвеждат в строго ограничени количества и са скъпи. Ето защо презервативите от латекс са все още популярни и производството им е най-печелившият бизнес.

Характеристики на материала - латекс

Крайните химични и физични свойства на готовите презервативи се получават чрез смесване на течен латекс с химически добавки. Именно тези добавки влияят върху здравината и гъвкавостта.

При смесването на компоненти е важно да се вземе предвид, че латексът е траен материал, но е лесно податлив на разрушителните ефекти на кислорода, влагата, озона, ултравиолетовото лъчение.

Окисление - основният враг на презервативите. За да се избегне това, в състава на латекса се въвеждат специални антиоксиданти, състоящи се предимно от фенол. Този процес се нарича вулканизация. И ако материалът не е преминал вулканизация, той много бързо губи формата си и остава вискозен, когато изсъхне. Всъщност такъв материал не замръзва. Така че вулканизацията е неизбежен процес. Няма да можете да спестите от него.

В процеса на вулканизация се използват и различни химически катализатори и активатори. Те придават на крайния продукт еластичност и способност за значително разтягане.

Важно е да се има предвид, че към процеса на вулканизация трябва да се подхожда отговорно. Готовите презервативи ще бъдат твърди поради свръхулканизация. Ако не регулирате температурата и времето на вулканизация, както и вида на вулканизатора, можете да завършите с лабилни презервативи.

фабрика

Материали за производство на презервативи

При производството на презервативи може да се използва не само латекс, но и други съединения, като полиуретан. Това прави презервативите по-трайни от латексните. Освен това такива презервативи се прилепват най-плътно към тялото, създавайки ефект „кожа до кожа“ и придобиват телесна температура. Тези презервативи не се страхуват от вода, могат да се използват с всякакви смазки и силикон.

Друг материал в нашата бизнес идея - тактилон. Особеността на този материал е, че той е силно еластичен и дава най-естествените усещания по време на полов акт, като има ефект кожа до кожа. Тези презервативи могат да се използват и с лубриканти.

Презервативите от агнешка кожа също са популярни на пазара днес. При тяхното производство се използват агнешки черва. Продуктите от този тип дават и най-естественото усещане. Този материал е хипоалергенен, не предизвиква дразнене и алергии. Но има един съществен недостатък - презервативите с ламбин трябва да се използват само в комбинация с лубриканти.

Видове презервативи

Класификация на презервативи

Да имате собствен бизнес с презервативи е отговорен бизнес. Важно е да научите възможно най-много за класификацията на самите презервативи. Те се различават:

Размери. Стандартът е с дължина 180 мм и ширина 53 мм. Това е най-универсалният вариант и обикновено подхожда на всички. Но ако говорим за печелившо производство, тогава трябва да помислите за нестандартни размери. Асортиментът трябва да включва както по-малки, така и по-големи модели. Освен това нестандартните модели трябва да имат специално закрепване, така нареченото свиване, което предотвратява плъзгането на презерватива по време на употреба. Необходими са и презервативи с по-голям диаметър, които могат да бъдат с дължина до 200 мм.

Форма. Анатомичните презервативи се произвеждат, за да увеличат максимално формата на пениса. Тези презервативи дават най-естественото усещане. Предлагат се и различни презервативи за подобряване на усещанията - с ребра, малки финиши и мехурчета на повърхността.

Дебел. Латексът в презервативите се предлага в различни дебелини. Това може да повлияе на усещанията, но и на защитата.

По предварителна уговорка. Всички видове добавки в смазката на презерватива и в неговия състав могат значително да променят самия сексуален акт. Например ароматизираните презервативи, които напоследък станаха особено популярни, са подходящи за орален секс. А презервативите с упойка в състава са подходящи за удължаване на усещанията.

По пол. Днес има два вида презервативи - мъжки и женски. Ако всичко е ясно с мъжете. Но жените изискват някакво обяснение. По-специално, те имат цял ​​набор от безспорни предимства:

- поставени директно във влагалището и не зависят от настъпването или липсата на ерекция;
- използвайте (поставете във влагалището) такъв презерватив предварително, т.е. 5-6 часа преди полов акт;
- не причиняват алергии, тъй като са направени от полиуретан, а не от латекс;
- за разлика от контрацептивите, те не причиняват хормонални смущения;
- чувствителността с такъв презерватив изобщо не намалява, тъй като такива презервативи са по-тънки от традиционните.

Единственият недостатък на женските презервативи - относителната сложност на използването. Но това е въпрос на опит. Такава контрацепция изисква известно свикване. Но именно женските презервативи са божи дар за двойките, които вярват, че конвенционалните презервативи намаляват чувствителността и ерекцията.

Основното предимство на женските презервативи - ефективност, тя достига 98%. Такива презервативи са по-добри от конвенционалните (поради здравината на материала) по-добре предпазват от нежелана бременност и полово предавани инфекции.

Всички тези фактори и характеристики на женските презервативи правят производството изключително изгодно.

Производство на презервативи

Всяко производство, било то презервативи или тоалетен сапун, се извършва на няколко етапа:

- стъклени колби или фалични заготовки се потапят в латексната смес;
- формата се изсушава над контейнера, тъй като част от латекса тече надолу;
- изсушените форми се потапят отново в контейнери с латекс. В този случай броят на повторенията зависи от това колко дебели трябва да бъдат презервативите накрая;
- в следващата стъпка специални малки четки усукват ръба на презервативите. Едва след това полуфабрикатите се поставят във вулканизатор;
- процесът на вулканизация прави презервативите полупрозрачни, цветът обикновено става млечен. След това презервативите се изпращат в контейнери със сапунена вода и амоняк. След това презервативите се отстраняват от колбите със специални четки и вода и се изпращат в нов контейнер;
- предпоследният етап от производството на презервативи е „измиване“. Готовите продукти се измиват старателно в съд с вода. Водата трябва да е със стайна температура, така че да няма прегряване или хипотермия на латекса;
- последният етап е сушене. Не сешоар, разбира се, но в стая със сух въздух.

Необходимо оборудване за производство на презервативи

Почти всяко автоматично и полуавтоматично оборудване за производство на презервативи е скъпо - минималната цена е 800-850 хиляди долара. И това не е много мощна техника. Това позволява производството на до 100 милиона презервативи годишно. Има оборудване, произведено в Китай и Индия, което е много по-евтино от западните им колеги. Но японските проби са много по-скъпи. И по този показател те дори изпреварват западните.

Така че, що се отнася до самото оборудване, има минимален списък, който включва: блок за контрол на температурата на водата, центрофуга и смесител за латексова смес, машина за рязане на картон, както и безредуктор и ротационно-пулсиращ апарат.

Качество и тестване на презервативи

Качество на готовия продукт - какво трябва да се провери във всяко производство. Колкото и скъпо и сложно да е вашето оборудване за производство на презервативи, не може да се изключи възможността за брак. Но това не означава, че цялата партида се проверява от парчето. Пример: от 4000 презерватива, сто са произволно избрани и тествани за напрежение, дължина, ширина и т.н. също така още 5 презервативи от всяка партида се тестват произволно за здравина. Този процес се извършва в специални камери. Въздухът се вкарва в презерватива, докато презервативът не се спука. В същото време се измерват обемът на впръсквания въздух и налягането, при което продуктът избухва.

Финален етап - електронно тестване на цялата партида на парче. През всеки презерватив се пропуска ток от специални електроди. В този случай се записва самият факт на преминаване или непропускане на тока. Продукт, който не пропуска ток, се счита за дефектен и трябва да се изхвърли. Само тестваните по ток презервативи преминават към следващия етап на тестване. 30 артикула от тествана партида се поставят върху специален електрод, след което се пълнят с електролит. В тази форма презервативите се спускат в съд, също напълнен с електролит. Ако презервативите предават ток в това положение, тогава цялата партида трябва да бъде унищожена. Ако презервативите преминат теста, те се изпращат за дезинфекция и пакетиране.

Има оборудване, което не само произвежда и опакова презервативи. Съвременните майстори-дизайнери са измислили как да продават презервативи, без да използват човек.

Автоматизирана продажба Днес е популярен вариант. Освен това този бизнес с презервативи е много печеливш. В крайна сметка такова оборудване, за разлика от магазин или аптека, може да работи без почивки за обяд, дим и дори да спи. По същество това е денонощен мобилен мини-магазин. Такива машини с кафе, сладкиши, вестници, цигари и дори сандвичи вече не са новост за жителите на града. А асортиментът в такива машини постепенно се разширява. Така че, защо не увеличите продажбите си с презервативи. Всъщност, както показва практиката, това е популярен вариант.

Друго предимство, което трябва да се отбележи отделно, е малкият размер на машината за продажба на презервативи. Изобщо не е необходимо да инсталирате огромен автомат с голям избор от предлагани продукти. Малка машина за продажба на презервативи може да бъде инсталирана навсякъде на малка площ. Основното е, че трябва да инсталирате такива машини на места с много хора. И такова поставяне се оправдава - търсенето на презервативи е било, има и ще бъде винаги.

Единственото нещо, което изисква оборудването за продажба на всякакви стоки, не само презервативи, е внимание. Необходимо е да се провери дали стоките са на склад и дали самата машина работи правилно. Затова ще ви е необходим специалист (ваш или нает), който ще наблюдава вашите машини и ще ги ремонтира, ако е необходимо.

Както виждаш, производство на презервативи - процесът е прост и не толкова скъп. И с инвестиция тя ще се изплати във възможно най-кратки срокове.